Aanmelden nieuwsbrief

107 mensen gingen je voor. Mis niets en schrijf je in voor de nieuwsbrief.

Informatie aanvragen

Voordelen Google AdWords - Google AdWords

Het voordeel van adverteren met Google AdWords is dat u binnen de zoekmachine een gegarandeerde toppositie kunt behalen. Op deze manier kunt u gericht en effectief met uw doelgroep communiceren. Binnen Google AdWords wordt afgerekend door middel van Cost Per Click (CPC). Op deze manier betaalt u alleen voor het aantal keren dat er daadwerkelijk op uw advertentie wordt geklikt. De CPC prijzen zijn gebaseerd op een bieding systeem. De advertentie van de hoogste bieder krijgt binnen de gesponsorde zoekresultaten de hoogste positie. Door het opzetten van een slimme en effectieve campagne, is het mogelijk om een goede positie in de zoekmachineresultaten te krijgen tegen relatief lage kosten.

Voordelen van Google AdWords:

  • meer klanten werven
  • wereldwijd of lokaal adverteren
  • bereik de doelgroep op het juiste moment
  • begin met elk gewenst budget
  • geen bezoekers, geen kosten

 

De voordelen van Google AdWords via Clear Communications

Als partner van Google is Clear Communiations gespecialiseerd in Google AdWords campagnes. Door onze jarenlange ervaring kennen we de fijne kneepjes van het vak waardoor het maximale rendement uit uw campagnes kan worden gehaald. Het zijn de details waarmee Clear Communications het verschil maakt. Bij het opzetten en het beheren van uw AdWords campagne wordt goed gelet op details zoals: 

  • de juiste longtail
  • relevante zoekwoorden
  • specifieke advertentieteksten
  • uitsluiting van zoekwoorden
  • een goede quality score van de website
  • slim gebruik van het inhoudsnetwerk
  • relevante landingpagina’s

 

Stappenplan voor Google AdWords

Om een optimaal resultaat uit de Google AdWords campagne te halen, dient de campagne continue te worden gemonitord, geanalyseerd en geoptimaliseerd. Dit wordt door Clear Communications gedaan aan de hand van onderstaand stappenproces dat voortdurend wordt doorlopen.

Stap 1 – Dagelijkse controle op uw AdWords champagne
Stap 2 – Advertenties worden geoptimaliseerd
Stap 3 – Strategie evaluatie
Stap 4 – Maandelijkse resultatenoverzicht