Aanmelden nieuwsbrief

107 mensen gingen je voor. Mis niets en schrijf je in voor de nieuwsbrief.

Informatie aanvragen

Google AdWords

Potentiële klanten zoeken tegenwoordig steeds vaker naar producten en diensten via een zoekmachine op het internet. Meer dan 95% van de internetgebruikers gebruikt hiervoor Google.

Hoe werkt Google AdWords?

Zorg ervoor dat u op het juiste moment gevonden wordt op belangrijke zoekwoorden. Dit zijn woorden die door potentiele klanten worden gebruikt wanneer ze naar uw bedrijf, product of dienst zoeken. Clear Communications helpt u bij het selecteren van relevante zoekwoorden en stelt vervolgens pakkende advertentieteksten op die geheel op uw website aansluiten. Als een potentiële klant in Google zoekt en een zoekwoord gebruikt waarop u heeft geboden dan wordt uw advertentie weergegeven. Op dat moment bereikt u dus gericht personen die al geïnteresseerd zijn in uw diensten of producten. De conversieratio is daardoor bij Google AdWords dan ook aanzienlijk hoog. Google hanteert een bieding systeem waarbij afgerekend wordt op basis van CPC (Cost Per Click). Hierdoor betaalt u enkel voor de bezoekers die op uw website klikken en niet voor de vertoningen.

De voordelen van Google AdWords

  • Bereik de juiste mensen om het juiste moment
  • Controle over uw marketing uitgaven
  • Alleen betalen voor het resultaat (Cost per Click) 
  • Gedetailleerde prestatierapporten
  • Groot bereik door zoekwoorden

 

Clear Communications & Google AdWords

Als Partner van Google is Clear Communications gespecialiseerd in het opzetten én het bijhouden van Google AdWords campagnes. We kennen de fijne kneepjes uit het vak en weten daardoor het maximale rendement uit uw campagne te halen. Clear Communications onderscheidt zich door goed te letten op details. De kracht zit hem in de juiste zoekwoorden, landingspagina’s, longtails en een slim gebruik van het inhoudsnetwerk. 

Wilt u meer informatie over adverteren in Google AdWords?